např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

Acai berry - nutriční hodnoty - co tyto bobule obsahují?

    Podle všech dostupných informací je acai berry nejbohatším ovocem na antioxidanty na naší planetě. Acai Berry má také třicetkrát vyšší úroveň antioxidantů než červené víno.

     

    Přesné informace o acai berry vysvětlující nutriční hodnotu a výživové vlastnosti tohoto ovoce je někdy těžké najít. Magazín Superpotraviny.net vám chce poskytnout nejnovější a nejspolehlivější možné informace o acai. Proto jsme pro vás pohledali informace o nutričních ohodnotách acai berry.

    Acai berry a antioxidanty

    Antioxidanty jsou účinné složky potřebné k zničení volných radikálů v těle. Volné radikály jsou známé tím, že zpomalují váš metabolismus a také urychlují proces stárnutí. Zajímavé skutečnosti o acai berry:

    • Acai bobule obsahují vysoké množství antioxidantů.
    • Acai obsahuje desetkrát vyšší množství antioxidantů než hrozny a dvakrát vyšší množství než borůvky.
    • Acai Berry má také třicetkrát vyšší úroveň antioxidantů než červené víno.
    • Acai Berry je bohaté na antioxidanty známé jako antokyaniny.
    • Acai bobule obsahují také proanthokyanidiny a malé množství resveratrolu.
    • Podle všech dostupných informací je acai berry nejbohatším ovocem na antioxidanty na naší planetě.

    Obsah vitamínů a minerálů

    Vitamíny jsou nezbytné pro normální růst a vývoj. Zjistilo se, že acai berry je bohaté na vitamin A a vitamin C. Minerály jsou látky, které jsou potřebné v těle. Minerály jako draslík, vápník, hořčík, měď, železo a zinek jsou přítomny acai bobulích. Nápoje a doplňky výživy z acai berry jsou skvělý způsob, jak dodat tělu denní dávku minerálů, které potřebuje.

    Aminokyseliny a množství proteinů

    Aminokyseliny jsou důležité pro život, a plní mnoho úkolů při trávení. Acai berry obsahuje 19 různých aminokyselin, což je 7,59% z hmotnosti dužniny plodu. Aminokyseliny jsou stavebními kameny bílkovin. Odborníci říkají, že 100 gramů lyofilizovaného (nasucho zmrazeného) acai berry obsahuje 8,1 g bílkovin. To je více než průměrně velké vejce a dokonce i některé výživné tyčinky.

    Nenasycené tuky v Acai

    Podle informací, které jsme shromáždili o acai je toto ovoce bohaté na nenasycené tuky. Nenasycené tuky jsou považovány za zdravější než nasycené tuky. Bobule se skládají z 50 procent tuku, čehož je 73% nenasycených. Omega 3, Omega 6 a omega 9 jsou některé ze "zdravých tuků", které obsahuje tuk Acai Berry.

    Vláknina v Acai

    Nezapomeňte na vlákninu. Acai Berry je plné vlákniny. Vláknina prospívá tělu tím, že sníží Vaši chuť k jídlu, snižuje riziko srdečních onemocnění a hraje roli při snižování rizika některých druhů rakoviny, což jsou jen některé z jejích pozitivních vlastností.