např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

Chia semínka - zdroj omega 3

    Chia semínka jsou zdrojem vitamínů skupiny B včetně vzácného B17, který má protirakovinné vlastnosti. Jsou skvělým zdrojem vápníku, obsahují ho 5x více než mléko a je mnohem lépe stravitelný. I chia semínka jsou zdrojem omega 3 mastných kyselin, dokonce jsou jedním z nejbohatších zdrojů této esenciální kyseliny.

    Přečtěte si články o zdravých semínkách: +420 777 998 275
    Číst více

    Chia semínka jsou více než jen zdroj energie. Chia semínka dokáží enormně nasát vodu, až 12krát více než je jejich vlastní váha. Pokud konzumujete chia semínka, které byly namočené ve vodě, konzumujete potravu, která vás udrží hydratované i několik hodin. V dnešní době, kdy zapomínáme pít, je to neocenitelná vlastnost.

    Chia semínka neobsahují cholesterol

    Chia semínka obsahují cholesterol, jsou bezlepkové a i zde platí známé "všeho s mírou". Denní doporučená dávka jsou 2 čajové lžičky. Pochutnat na nich si mohou všichni - dospělí, děti, diabetici. Pozor by si měli dávat lidé s nízkým krevním tlakem, protože chia semínka snižují tlak. Kromě zdravotních benefitů, chia semínka jsou známé hlavně tím, že dokáží dodat energii a udržet ji delší dobu.