např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

Chia semínka BIO 500 g

kód: 40085

Dodá energii Detoxikuje Zdroj omega 3 a 6

Chia semínka jsou tajemstvím přírody. Nedají se pěstovat kdekoliv, daří se jim pouze v určitých nadmořských výškách a potřebují náročnou péči.

  • BIO
  • bez GMO
  • zdroj vlákniny

Dostupnost Skladem (4 ks)

Skladem znamená opravdu skladem

Spotřeba: 2018 / 08

původně 263 Kč ušetříte: 24 Kč
239 Kč
+
-

Zboží obdržím dne:

Česká pošta 26.7.2017 *
Osobní odběr - pobočky Zásilkovna ČR 25.7.2017 *
Osobní odběr - pobočky Zásilkovna SK 25.7.2017 *
Rozvoz v Prostějově a okolí (10 km) Dnes *
* Pokud zboží objednáte dnes do 16:00

Znali je už Aztékové, Mayové a staří obyvatelé Latinské Ameriky. Chia semínka jsou bohaté na vápník, bílkoviny, draslík a železo, a dokonce se s nimi snáze hubne. Při jejich pěstování jsou vyloučeny jakékoli chemické látky, pesticidy, či hnojiva. Vše musí být zcela přirozené a přírodní. 

Proč jíst Chia semínka?

  • detoxikují organismus
  • podporují dobrou náladu, zlepšují koncentraci
  • stabilizují hladinu cukru v krvi
  • dodají tělu vitalitu a energii
  • upravují vysokou hladinu cholesterolu v krvi a krevní tlak
  • pozitivně ovlivňují zdraví srdce a cévního systému
  • napomáhají redukovat podkožní tuk
  • zlepšují kvalitu svalstva
  • doplňují v organismu důležité prvky

Jak chia semínka jíst?

Semínka mají neutrální chuť a hodí se pro přímou konzumaci. Je ale možné si je přidávat například do jogurtu, tvarohu, kaší, dezertů, salátů, nebo je lze použít jako zahušťovadlo do polévek a omáček. Cukráři a pekaři využívají jejich vlastnosti vázat na sebe vodu, proto je přidávají do svých výrobků, které zůstávají déle vláčnější. Můžete ale i trochu experimentovat a vyzkoušet si například chia puding.

Zajímavým doplňkem je i chia olej, který se hodí do různých salátů a zálivek. Chia semínka můžete bez problémů pražit i péct. V sladkých koláčích získají zajímavou ořechovou příchuť. 

Recepty s chia semínky

Chia semínka se dají použít ve studené ti teplé kuchyni. Fantazii se opravdu v případě těchto semínek meze nekladou.

Jednoduché smoothie s chia semínky a banánem

Sice jednoduché, ale výborné. Ideální ráno, pro super start do nového dne. Co budete na toto banánové smoothie potřebovat?

  • 1 zdralý banán
  • 1 PL chia semínek
  • 1 a půl hrnku mléka (klasického nebo rostlinného - třeba mandlového

Jak připravit toto smoothie? Do většího hrnku nakrájejte zralý banán, zalijte mlékem a přidejte chia semínka. Tyčovým mixérem potom umixijte a pijte. My na supo.cz občas přidáme ještě trochu ovesných vloček, konopného semínka nebo lněného semínka.

Ochutnejte od nás také tyto superpotraviny