např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

Lněné semínko hnědé BIO 200 g

kód: 40059

Dodá energii Detoxikuje Zdroj omega 3 a 6

Hnědé lněné semínko je vynikajícím zdrojem nenasycených mastných kyselin, vitamínů, minerálů, vlákniny a ligninů. Tento produkt je v BIO kvalitě, bez GMO, z kontrolovaného ekologického zemědělství.

  • BIO
  • bez GMO
  • zdroj vlákniny

Dostupnost Skladem (4 ks)

Skladem znamená opravdu skladem

Spotřeba: 2018 / 05

původně 29 Kč ušetříte: 8 Kč
21 Kč
+
-

Zboží obdržím dne:

Česká pošta 14.7.2020 *
Osobní odběr - pobočky Zásilkovna ČR 13.7.2020 *
Osobní odběr - pobočky Zásilkovna SK 13.7.2020 *
Rozvoz v Prostějově a okolí (10 km) Dnes *
* Pokud zboží objednáte dnes do 16:00

Co lněné semínko obsahuje?

Lněná semínka obsahují vysoké množství omega 3 mastných kyselin, jejichž obdoba se nachází i v rybách (např. v lososovi). Tyto kyseliny působí preventivně na choroby srdce a cév, ve lněném semínku se navíc nachází převážně kyselina linoleová, které se ve stravě přijímá všeobecně nedostatečné množství. Lněná semínka mimo toho obsahují téměř 2x tolik kvalitních bílkovin než maso a vysoké procento rozpustné i nerozpustné vlákniny. 100g lněného semínka totiž obsahuje více vlákniny, než je referenční hodnota příjmu. Mimo to byly ve lněném semínku zjištěny i lignany, které napomáhají v prevenci nádorových onemocnění a osteoporózy.

Jak lněná semínka jíst?

Lněné semínko je výborným doplňkem jídelníčku, ale musí se důkladně rozkousat, nebo před konzumací rozdrtit. Celá zrníčka by totiž prošla trávicím traktem bez toho, že by z nich organismus dokázal vstřebat všechny výživné a zdraví prospěšné látky. Celá semínka lze skladovat poměrně dlouhou dobu, drcená však podléhají poměrně brzy žluknutí. Proto je také prodáváme vcelku, aby vám co nejdéle vydržela :)

Při preventivním chráněni těla od chorob byste měli denně užít 20 gramů lněných semínek, nebo 1 lžičku lněného oleje. Lněná semínka si přidejte do jogurtu, tvarohu, mléčné kaše nebo do cottage cheese. Tuk v těchto mléčných produktech zajistí lepší vstřebání živin do organismu.

Jaký je přínos lněných semínek pro zdraví?

  • Podporují obranyschopnost těla
  • Detoxikační účinky - pročišťuje celé tělo
  • Čistí i tlusté střevo a podporuje tvorbu střevní mikroflóry
  • Antiseptické a antibiotické účinky
  • Zlepšují trávení
  • Odstraňují zácpu ale i průjem
  • Snižuje "špatný" cholesterol z cév a orgánů
  • Pročišťuje ledviny a játra
  • Léčí kožní onemocnění
  • Udržují pevné cévy
  • Prevence proti rakovině a kardiovaskulárním onemocněním
  • Normalizují cukr v krvi a zastavuje vlčí hlady
  • Přináší komfort při menopauze
  • Pomáhají normální funkci prostaty
  • Napomáhají normální funkci střevního traktu
  • Napomáhají ke kontrole tělesné hmotnosti

Recepty s hnědými lněnými semínky

Lněná semínka můžete využít opravdu v mnoha receptech.

Jednoduchá kaše se lněnými semínky

Tato kaše je zdravá a moc dobrá. Kaše se používá i proti angíně. Teplou kaši dáme na obklad na hrdlo. Co na ni budeme potřebovat?

  • sladké mléko podle chuti (třeba mandlové)
  • lněná semínka

Příprava je velmi snadná. Semena lnu uvaříme v sladkém mléce na kaši. Podáváme jako zdravou snídani. Můžeme ochutit ovocem, čokoládou.

Jogurt se lněným semínkem

Naprosto super snídaně, která je rychle připravena a dodá vám dostatek energie do nového dne. Co si na ni připravit?

  • 200 g bílého jogurtu
  • hrst sušeného ovoce dle chuti
  • 2 PL lněných semínek
  • 1 PL ovocného džemu dle chuti

Příprava je přímo geniálně snadná. Do jogurtu vmícháme lněná semínka, sušené ovoce, například višně a dochutíme medem. Místo džemu můžeme použít i med nebo melasu.

Ochutnejte od nás také tyto superpotraviny