např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

Lněné semínko zlaté BIO 500 g

kód: 40022

Dodá energii Zdroj omega 3 a 6

Toto zlaté lněné semínko je z kontrolovaného ekologického zemědělství, bez GMO. Vynikající zdroj nenasycených mastných kyselin, vitamínů, minerálů, lignanových fytonutrientů a vlákniny.

  • BIO
  • bez GMO
  • zdroj vlákniny

Dostupnost Naskladňujeme

Skladem znamená opravdu skladem

Spotřeba: 2017 / 09

Pozitivní účinky zlatých lněných semínek na zdraví

Příznivý vliv lněných semínek na organismus potvrdil i Evropský úřad pro bezpečnost potravin, který specifikoval, že mají pozitivní účinky na:

  • Normální funkci střevního traktu
  • Normální trávení
  • Kontrolu tělesné hmotnosti
  • Komfort při menopauze
  • Kontrolu tělesné hmotnosti - chuť k jídlu
  • Normální funkci prsou
  • Normální funkci prostaty

Téměř 40 % lněného semínka tvoří omega 3 a omega 6 nenasycené mastné kyseliny. Kromě toho je v nich ale také rozpustná i nerozpustná vláknina. Tyto mají vliv na správnou funkci střev a jejich očistu. Pokud se semínka namočí, tak vznikne podobný rosol jako u chia semínek, který napomáhá pohlcovat a vylučovat škodliviny z trávicího traktu.

Jak zlatá lněná semínka konzumovat?

Pro organismus je nejlepší konzumovat syrová lněná semínka, která se dají použít v pomazánkách, kaších, salátech, slaném i sladkém pečivu nebo v cukroví. Semínka jsou vynikající i opražená. Mají pak výraznější chuť i vůni, ale markantně se snižuje jejich nutriční hodnota.

Recepty se zlatými lněnými semínky

Lněná semínka můžete využít opravdu v mnoha receptech.

Jednoduchá kaše se lněnými semínky

Tato kaše je zdravá a moc dobrá. Kaše se používá i proti angíně. Teplou kaši dáme na obklad na hrdlo. Co na ni budeme potřebovat?

  • sladké mléko podle chuti (třeba mandlové)
  • lněná semínka

Příprava je velmi snadná. Semena lnu uvaříme v sladkém mléce na kaši. Podáváme jako zdravou snídani. Můžeme ochutit ovocem, čokoládou.

Jogurt se lněným semínkem

Naprosto super snídaně, která je rychle připravena a dodá vám dostatek energie do nového dne. Co si na ni připravit?

  • 200 g bílého jogurtu
  • hrst sušeného ovoce dle chuti
  • 2 PL lněných semínek
  • 1 PL ovocného džemu dle chuti

Příprava je přímo geniálně snadná. Do jogurtu vmícháme lněná semínka, sušené ovoce, například višně a dochutíme medem. Místo džemu můžeme použít i med nebo melasu.

Ochutnejte od nás také tyto superpotraviny