např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

O zdravých obilovinách

    Celozrnné obilniny a zdraví

    Tisíce let jedli lidé obiloviny v přirozeném stavu. Z celých zrn připravovali pokrmy, které jim dodávaly energii a důležité živiny. S příchodem technického pokroku se však změnil nejen způsob mletí, ale i čištění obilovin. Rafinované obiloviny se staly součástí jídelníčku vyšších vrstev společnosti, až nakonec celá zrna ze stravování téměř úplně vytlačily.

    Ovesné vločky a vliv na zdraví - proč si je dát?

    Ještě stále jste nepřišli na chuť ovesným vločkám? Možná jste si je nedokázali připravit a ochutit tak, aby byly opravdu dobré. Ovesné vločky mají mnoho benefitů pro naše zdraví, měli byste se proto naučit je jíst.

    Pohanka a její vliv na naše zdraví

    Kdysi byla pohanka považována za "obilí pro chudé", ale dnes patří mezi top potraviny ve zdravé výživě. Přečtěte si náš článek o zdravotních benefitech pohanky.

    Amarant - zdravější než pšenice

    Každý zná pšenici. Je nejznámějším druhem obiloviny, proto bývá často součástí našeho jídelníčku. A to je škoda. Existuje totiž mnohem zdravější alternativa.

    Quinoa - proč patří mezi superpotraviny?

    Quinoa je velmi ceněna pro vysoký obsah vlákniny, železa, hořčíku a manganu. Přečtěte si více o této super plodině v tomto našem článku.

    Luštěniny - tak trošku zanedbávaná superpotravina

    Luštěniny jsou v našem jídelníčku často dost zanedbávány. Je to velká škoda kvůli jejich dobré dostupnosti, příznivé ceně a samozřejmě také výživové hodnotě.