např. Goji, Chia, Chlorella, ...

Nákupní Košík

košík je prázdný

O zdravých semínkách

    Různá zdravá semínka prostě musíte milovat. Jsou požehnáním pro naše zdraví. Mají jen a jen samé benefity a byli bychom sami proti sobě, pokud bychom je nekonzumovali. Zařaďte je také do svého jídelníčku.

    Co chia semínka obsahují z nutričního hlediska?

    Podívejte se na stručný, ale vyčerpávající přehled o tom, co všechno za prospěšné látky v sobě ukrývají chia semínka.

    Lněná semínka dokážou snížit hladinu cholesterolu až o 50 procent

    To, že jsou lněná semínka velmi zdravá, to asi víte. Ale to, že jsou super proti cholesterolu, proti osteoporóze a zlepšují stav pacientů s cukrovkou, to je pro vás možná novinka.

    TOP 10 zdravotních přínosů chia semínek pro naše zdraví

    Přečtěte si, proč jsou chia semínka skvělá pro naše zdraví. Některé z jejich zdravotních benefitů vás překvapí. Přečtěte si tento článek a chia semínka si prostě zamilujete.

    Chia semínka a cukrovka

    Chia semena jsou malá tmavá, zdravá, s ořechovou příchutí. Jsou velmi bohatá na živiny, jako jsou zdravé tuky, vlákninu a antioxidanty. Jak vám mohou pomoci s cukrovkou? Přečtěte si náš článek.

    Jak jíst a připravovat chia semínka?

    Je mnoho různých důvodů, proč chia semínka jíst. Tato malá semena jsou bohatá na bílkoviny, vlákninu, vápník, antioxidanty a omega-3, ale o tom článek nebude. V tomto článku si řekneme něco o tom, jakým způsobem můžete chia semínka konzumovat.

    Chia semínka - pro koho mohou být určena?

    V několika předchozích článcích jsme vám představili semínka Chia. Nyní se podíváme na to, pro koho jspu Chia vhodná a proč.

    Chia semínka pro děti a miminka - je dobré jim je dávat?

    Jsou chia semínka také něco, co je také dobré pro vaše dítě? Je nutné nebo dobré jim tyto semínka dávat do stravy? Nad tím jsme se i my trošku zamysleli.

    Chia semínka a jejich pěstování - jak na to?

    Říká se, že chia semínka jsou tak úžasnou zdravou potravinou, že bychom jen díky nim mohli přežít, protože obsahují úplně všechno. Chia semínka mohou konzumovat sportovci jako zdroj energie před i během zvýšené fyzické námahy, také jsou chia semínka vhodná pro těhotné a kojící ženy.

    Chia semínka a zdraví - detoxikují i dobijí energii

    Chia semínka jsou schopné absorbovat více než devítinásobek svého objemu ve vodě (vytvoří gel), který způsobuje pomalý přestup sacharidů do těla. Více o chia semínkách se dočtete v tomto článku.

    Pistácie jako superpotravina - snižují cholesterol

    Odborníci tvrdí, že pravidelná konzumace pistácií po dobu alespoň jednoho měsíce může snížit hladinu cholesterolu až o 10%

    Vlašské ořechy - superpotravina plná zdravého tuku

    O tom, jak ořechy ovlivňují naše zdraví, odborníci diskutovali dlouho. Vždyť koho by nezmátlo, že polovinu až tři čtvrtiny jejich hmotnosti tvoří tuk?

    Konopí jako superpotravina

    Konopí seté se vyplatí věnovat zvýšenou pozornost, protože má mimořádně příznivé účinky na zdraví. Mnozí odborníci ve výživě říkají, že z hlediska nutričního složení je to malý zázrak pro lidský organismus. 

    Chia semínka a na co si u nich dávat pozor

    Kvalitní Chia semínka jsou vždy černé nebo bílé barvy. Dnešek patří chia semínkům, které mají zázračné účinky na lidský organismus. Tyto drobné semínka šalvěje hispánské jsou nejvýživnější na světě!

    Chia semínka, lněná, dýňová ... Jak jíst nejlíp tyto superpotraviny, aby vám co nejvíce prospěly?

    Pokud neuníte přijít na chuť semenům, nasucho je opražte nebo před konzumací rozemelte. Poděkuje se vám žaludek, močový měchýř, pokožka i cévy. A co ještě? Čtěte dále.

    Lněná semínka - posilují imunitu, zdroj omega 3 mastných nenasycených kyselin

    Lněné semeno obsahuje hodně vlákniny, která pomáhá bojovat se zácpou. Pokud se chystáte na očistu organismu, zařaďte do detoxikačního programu i lněná semínka.

    Jak chia semena nabývají na objemu

    Semínka chia mají vynikající HYDROFILNÍ vlastnosti, tj. vysokou schopnost vázat na sebe vodu - 1 díl semínek dokáže zvětšit svůj objem až 12x.

    Co o chia semínkách říkají studie?

    Ve skutečnosti disponují Chia semena hmotnostně vyššími hodnotami omega-3 mastných kyselin než třeba losos. Chia semínka lze zařadit do jídelníčku mimořádně snadno.